Biskut oat chocolate choco

By | 8:15 PM 4 comments

Orang cakap kalau nak jantung sihat makan la oat kan ? sejak dua menjak ni la baru aku perasan yang orang ramai duk kecoh pasal oat. Setahu aku la dah lama orang produce produk oat ni. Sekarang ni jangan cakap la asal masuk je satu produk tu dalam facebook atau instagram dan orang mula share, semua dah jadi viral dan tiba-tiba popular. Aku pon tak tahu mana datang asalnya biskut oat ni dan aku pon tak ambil port sangat, just tengok news feed sekali lalu.

Sampai la aku balik rumah sempena cuti wesak ni, rupa-rupanya kakak aku dah beli biskut oat chocolate choco ni. Aku pon apa lagi nak jugak la rasa sedap sangat ke biskut ni?




Haaa nah kita belanja tengok hihihi


So far nora bagi 4 bintang la sebab biskut ni sedap jugak and rasa pon biasa-biasa je dan kalau makan banyak akan mengenyangkan. Alaa rasa dia macam korang makan oat tapi dikepalkan menjadi biskut haaaa macam tula lebih kurang. Tapi kalau nak try rasa jugak silakan, taste masing-masingkan. Mesti peniaga online tak terlepas nak menjual biskut oat chocolate choco ni sebab dah popular kan dan harga dia aku tak pasti la sebab aku rembat kakak aku punya biskut hahaha ! macam coklat pepero tu, dah jadi viral kesedapan dia dekat alam maya ni sampaikan ada orang nak jual online pasal tu je. Tapi kalau korang nak cari benda yang dah popular ni dekat kedai mesti susah sebab orang ramai dah beli dulu dari korang hahhaa


Cepat try sebelum biskut oat choco chocolate habis. Jangan ada pulak yang mempertikaikan biskut oat choco chocolate halal atau tidak sebab dekat plastik tu ada tanda halal. makanlah tanpa ragu-ragu.


Newer Post Older Post Home

4 comments:

  1. saya ada jual.. wasap : 012-9195767
    https://www.facebook.com/anis.sheikhs

    ReplyDelete
  2. saya ada jual area cheras n balakong
    best price..beli runcit dgn harga borong
    whatsap saya 012-2358252

    ReplyDelete
  3. Salam tumpang iklan..dptkan chocho oat pd harga yg berbaloi dr kami..watsapp sy laju 0129712184..untuk harga retail n boronh.tq

    ReplyDelete
  4. saya ada jual rm11. nk blh sms 0124638472

    ReplyDelete

Click me