Mat Periuk Cafe, Ipoh

By | 4:59 PM 1 comment
Aku memang dah lama teringin nak pergi kafe-kafe klasik dekat ipoh ni dan ini semua adalah pengaruh instagram. Baru-baru ni satu kafe baru bukak dekat area kawasan Kampung Tersusun Tasek, Bercham Ipoh yang diberi nama MAT PERIUK CAFÉ, kafe kepunyaan Chef Kamarul. Dengar nama pon dah klasik apatah lagi kedainya. Baru semalam aku berkesempatan nak pergi sebab ada orang nak belanja HAHA.






Macam biasa kalau pergi tempat-tempat macam ni menu yang aku pilih mestilah western sebab dekat rumah dah makan nasi, dekat sini kita cuba western la kan. Harga dekat sini pon harga standard la dalam RM20 ke bawah.

Grilled Lamb Chop

Milo ais


dessert pon ada jugak ! nampak sedappp


Family aku yang lain order bihun sup, spaggeti meatball and kueytiaw goreng dan tak sempat ambil gambar HAHA nampak tak tahap kelaparan deme semua ? Ok la makan dekat sini rasa pon boleh la sedap jugak. Aku suka dengan design kedai, cantik ! Jom cuba makan dekat sini, bagi orang-orang ipoh yang nak datang tu, alaa area kawasan kampung tersusun tasek tu je. Kedai mat periuk cafe ni bersebelahan dengan kedai runcit. Ok la jumpa dikemudian hari ok, yummm sedapnyee tengok gambar-gambar makanan !
Newer Post Older Post Home

1 comment:

Click me