Berakhir semester 4 UPM

By | 4:48 PM Leave a Comment

Sedar tak sedar aku dah pon tamat semester 4 dekat upm ni. Cepat je rasanya masa berlalu, sedar sedar dah nak masuk third year and budak-budak baru akan masuk bulan 9 nanti.
Tahniah la pada adik-adik yang dapat tawaran masuk ke UPM nanti ye, kalau rasa kenal nanti tegur-tegur la ecehh.  Secara keseluruhannya sem ni meman taf sangat dah rasa macam abang sado nak bina badan je sebabnya adalah sem ni aku ambil subjek CALCULUS ! ko tau kan yang calculus ni amat la payah kalau ko lemah dalam math and kurang basic. Kalau ko pandai math memang la boleh master dalam bab calculus ni. Tapi apa kan daya aku ni memang lemah sangat dalam bab-bab math ni, aku rela menghafal daripada nak mengira semua benda tu tau. Lepas tu pulak sem ni ada project untuk subjek HCI ( Human Computer Interaction ) ermmm sofaaa aku dah cuba sedaya upaya untuk projek sem ni dan hasilnye pon tak la memberangsangkan pon. Tapi takpela aku redha, tunggu jela result keluar lepas raya nanti dannn yang paling aku risaukan adalah result CALCULUS  aku, boleh pengsan woo kalau aku gagal dalam calculus sebab time final tU pon aku tak boleh buat. KECEWA beb !

Ini adalah senarai subjek aku ambil untuk semester 4 as a Software engineering student :
·         SIM 3305              -   Verification and Validation
·         MTH 3100            -   Calculus
·         SKP 2204              -   Hubungan Etnik
·         SIM 3202              -   Human Computer Interaction
·         SSK3309               -   Operating System

·         KOM 3403           -   Pengucapan Awam
Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me