pasal israel yang korang tak tahu

By | 10:43 AM 4 comments


assalamualaikum semua..just a simple and short entry je untuk hari ni sebab aku nak pergi makan ni dah lapar bebenau dah ni..hari ini aku nak cerita pasal perkara yang aku baru tahu tadi masa tengah baca dekat blog sape tah tak ingat pulak..dia ada cakap yang jika kita buat status nak kecam or marah orang israel ni dekat facebook, kita punya status akan terpapar dekat fanpage israel dekat facebook..even kalau kita just type israel pon akan keluar status kita dekat fanpage ni..and lagi satu kalo kita upload/share video ke note ke photo dan kita taip apa-apa perkataan yang ada " israel " ni tetap akan terpapar jugak dekat fapage israel ini..


mula aku tak percaya la kan..betul ke benda ni? aku pon pergi la kat link fanpage israel ni pastu aku tengok la banyak related status yang berkaitan dengan perkataan israel akan keluar dekat sini..aku pon cuba la taip status aku " israel " pastu memang betul keluar dekat sini..nak bukti?


sila klik image utk lebih jelas
kenapa benda ni terjadi?haa siapa lagi dalangnya kalau bukan si pencipta dan pengasas facebook yang bernama Mark Zuckerberg yang cuba memanipulasi kita semua..




yela dia kan berbangsa yahudi..so pikir-pikir kan la..aku tak tahu la kalau korang dah tahu benda ni ke tak..aku just nak share je..ada lagi artikel menarik tentang mengapa orang yahudi bijak dari laman ohtidak yang wajib korang baca..itu je wat masa ni..sekarang nak byebye dengan lajunyee sebab tak makan lagi.. ^__^ hohohoho
Newer Post Older Post Home

4 comments:

Click me