siapa fatin liyana asri ?

By | 10:49 PM 8 comments


hari tuh happy sangat bila habis exam..sekarang boring plak..haduiii...mcam2 la aku ni...tibe-tibe rasa macam nak buat sesuatu la..nak cerita sesuatu yang menarik..cewahhh..dulu kan masa mule-mule aku baru nak berjinak dengan blog ni..banyak jugak la benda yang aku tak tahu..tapi lepas blogwalking kat blog-blog orang lain, yang belah tepi dorang tu kan ada blog list..ada jela minah fatin liyana asri ni..aku mana la nak tahu dia sape..aku kan mase tu baru buat blog..

belek-belek punya belek blog dia,waaa ramai betul follower..artis ke?anak tan sri ke dia?mak aii banyak follower pas2 entri komen berpuluh-puluh..aku nak juga tahu sape dia ni sampai aku pergi google aku taip
" siapa fatin liyana asri ?" haa..hebat tak hebat la jugak sifat nak tahu aku ni..last-last baru aku tahu dia ni kira blogger otai jugak la n dah famous la dalam dunia blog ni sampai semua blog list ada je blog fatin liyana asri ni




kira dalam banyak-banyak blog yang dah famous tu,aku paling minat baca blog dia laa..tak tahu la nape wei..
isk isk isk..hati aku dah tertarik kat blog dia,tengok blog dia first time pon macam dah jatuh cinta and rasa nak datang balik and tak sabar tunggu dia update..ish tak tahu la cakap cmne sampai aku sanggup godek older post dia sampai habis..haha..

yang aku paling geram aku dah lama add dia kat facebook tapi tak leh sebab friend list dah maximum..
ahh geram and sedih betollll..isk isk isk..yela orang cantik memang ramai peminat kan..nasib la fatin liyana ni  buat fanpage tuu..leh jugak aku like like..teeheee ( tiru die...)




dalam banyak-banyak gambar dia,aku paling suka yang ini..gambar ni nampak fresh sgt..dia nampak cantik sangat..haishh aku memang suka tengok pompuan cantik ni..kalau aku jadi lelaki,mesti aku dah pergi ngorat dia..haha..oopss jangan marah kpd secret admire fatin liyana ni..hehe..




tengok la ni..dia pakai braces lagi..hai lagi cute la fatin liyana ni pakai braces..tak tahu la apa yang tak cute and tak cantik pasal dia ni..apa-apa yang dia pakai  ke tetap cantik tau.. (^__^)



haaa..korang tengok jela cantik ke tak cantik fatin liyana ni..sape yang tak nampak tu tak tahu ape nak cakap..hehe..tak hairan la orang selalu panggil dia photoshoot sebab fatin liyana ni ade ciri-ciri macam model..
oohhh just nice..fall in love dengan blog and tuan punya blog ni..ops terlebih suda..
kalau korang yang newbie blogger yang tak tahu pasal dia ni boleh la pergi ke blog 


http://honeykoyuki.blogspot.com


Anda perempuan yang suka pakai baju sexy ? Cuba klik sini

btw..ape maksud koyuki eh..???anyone..???bunyi cam cute cute je kan..heee



Newer Post Older Post Home

8 comments:

Click me