hanis zalikha yang pakai braces ke saya yang pakai braces?

By | 12:48 AM 1 comment
tajuk yang menggemparkan hari ni..yo yo oo je..wawawa...aku demam kot..dah lama tak demam ni mesti pasai banyak masyarakat sekeliling bawa virus kat pejabat habis semua kena jangkit..setelah aku mempertahankan antibodi aku supaya tak terpengaruh dengan batuk + selsema akhirnya kena jugak kat aku..huaaaa tacing la macam ni dengan virus..huh

dah la aku menanggung sakit ni pastu korang semua bagi aku lemah jantung pula ye..ish ish sampai hati korang buat aku macam ni..ini kes aku tak boleh tido la aku update blog ni..tiba-tiba........aku bukak la encik nuffnang pastu tengok la keyword aku ada pula la yang taip-taip nama hanis zalikha model dengan blogger yang famous amos tuu..ala tipu la tak kenal..ini haa blog dia hanis zalikha cekidautt cepat

aku pon baru je tau pasal blog dia ni..gila ramai ah follower and peminat dia..hari tu aku tengok cerita hip tv dakat tv9 ada tunjuk hanis zalikha ni tersenarai dalam list hip tv tuu...pheww dasyatnye..aku pelik la kenapa korang nak tengok hanis zalikha pakai braces ni sampai boleh termasuk kat blog aku yang tak seberapa ni.. tapi bila aku cek kat google rupanya aku pernah buat review pasal blogger fatin liyana asri dekat entri sini aku ada mention kan kat situ pasal fatin liyana ni cute pakai braces so dah terlekat keyword tu pula..

keyword nuffnang untuk 20/12/2010


ok aku pon pergi la cekidaut dekat blog hanis zalikha ni..memang pon dia pernah pakai braces dulu tapi aku tak tahu la pula sebab tengok gigi dia elok cantik meletop je kan..rupanya dia ada mention pasal dia pakai braces dekat entri sini dan sana hai korang nak tengok hanis zalikha pakai braces tapi pergi tengok blog aku.....?apa ada deyyy.....tau la gigi aku tak cun macam hanis zalikha tu, ada la cadang nak pakai braces tapi memandangkan duit takde lagi so kena simpan la hasrat tu dulu..haishh korang ni buat aku bersemangat pulak nak dapatkan gigi cantik macam hanis zalikha ni haa....



teringin jela dapat ku rasakan sekarang..
nak tunggu duitnya entah bila..hahahah....
bersyukur la korang semua yang ada gigi bagai barisan kadet polis tuu..bertuah :)


nanti muka aku camni la kot bila pakai braces...hahaha


pastu bila dah 10 tahun pakai jadi la macam ni..taraaaaaaa....



Newer Post Older Post Home

1 comment:

Click me