kejadian di China ! apabila alat sulit dicuri perompak | 18sx

By | 5:06 PM 2 comments



Macam-macam hal la berlaku sekarang ni. dah nama pon pencuri, sanggup curi apa sahaja yang mereka nak tak kira barang yang murah ke barang yang mahal. tapi bagaimana pula apabila seorang perompak sanggup mencuri bahagian privasi seseorang lelaki ?

kejadian baru-baru ni berlaku di China dimana rumah Fei Lin, seorang penduduk kampung di Niqiao di China dimasuki perompak ketika dia sedang nyenyak tidur. Fei Lin mengatakan perompak tersebut meletakkan sesuatu di atas kepalanya dan menarik seluar yang dipakainya, selepas itu mereka melarikan diri. Fei Lin begitu terkejut dengan kejadian itu namun dia tidak merasakan apa-apa tetapi dia menyedari banyak darah di atas lantai dan alat sulitnya telah hilang !




Pihak polis yakin kejadian ini berpunca daripada seorang wanita yang cemburu dengan Fei Lin kerana mempunyai hubungan dengan wanita lain. Tetapi Fei Lin mengatakan dia tidak pernah mempunyai hubungan dengan mana-mana wanita lain.

Pihak polis telah cuba sedaya upaya untuk mencari 'bahagiannya' yang hilang itu tetapi gagal. Perompak tersebut juga gagal dijumpai tetapi pihak polis masih memburu mereka dan masih menyiasat kejadian ini.



Newer Post Older Post Home

2 comments:

Click me