kegilaan muzik dan filem korea

By | 12:21 PM 4 comments

sekarang ni banyak sangat org minat ape-ape pasal korea,sampaikan kawan-kawan aku jugak banyak yang minat kat movie korea sampaikan laptop dorang penuh  dengan movie dan lagu korea hingga dah nak penuh memory laptop tu kan..hehe..gurau je..aku pon adala satu dua ambil cerita korea ni dari dorang semua..tapi aku pon tak tahu la kenapa sampai sekarang aku tak minat sangat pon dengan pengaruh daripada korea ni walaupun hero-hero dan heroin dorang agak comel jugak la kan...aku takde plak rasa fanatik sangat dengan mereka ni..hehe..tak tahu la nape..maybe pengaruh kawan-kawan tak kuat kot walaupun hari-hari aku dok dengar lagu korea yang dorang pasang..hee





walaupun aku pernah menjejakkan kaki ke Korea pada tahun 1996, masa itu aku lebih kurang dalam umur 5 tahun la..masa itu belum tadika lagi dan tak berapa mengerti lagi la bab-bab nak melancong dan tangkap gambar banyak-banyak ke..yela masa tu kecik lagi, takde perasaan sangat..hehe..

bila diingatkan balik rugi plak rasa tak ambil gambar banyak-banyak di merata tempat sebagai kenangan untuk selamanya dalam hidup aku..masa tu semua kumpulan Wondergirls, DBSK, Beast, Super Junior dan sebagainya masih kecik lagi..kalau dapat jumpa dorang dulu boleh minta tandatangan siap-siap kan..hee













banyak lagi gambar sebenarnya yang ada dalam album tapi aku malas nak scan banyak-banyak..cukup la ini saja yang dapat letak dalam blog ni..kalau la dapat pergi lagi kat sana kan best..kat Korea ni best untuk perempuan-perempuan yang suka shopping ni..ermm bestnya laa alahai rasa nak pergi lagi..ohh sebenarnya aku pergi Korea ni kira melancong jugak la dengan family aku semua siap bawak arwah opah aku lagi sebab ayah sedara aku kerja kat sini so dorang menetap kat Korea la kan,..tapi beberapa tahun lepas tu ayah sedara aku dah balik Malaysia pon..
Newer Post Older Post Home

4 comments:

  1. he3..kite pon mnt kpop..
    tp x de le fanatik sgt kan..:)
    super junior&snsd!!lol!!

    ReplyDelete
  2. kte taw ramai minat korea skg ni
    sbb semua nak minat hero die yg comel2 tu kan..

    ReplyDelete
  3. eeeeee minat gila dgn korea nye lagu dgn drama ok. huhuh

    ReplyDelete
  4. hehe..yeke...
    cik muniey pon salah satu dr dorg eh..hehe

    ReplyDelete

Click me