Mati-mati kena tipu dengan filem Titanic ! di sebalik tabir filem Titanic dan filem terkenal hollywood

By | 3:04 PM 3 comments






Mesti korang tak pernah tahu dan tak pernah tengok macam mana di sebalik tabir filem-filem hollywood yang famous tu. Gambar-gambar menarik ini diambil ketika pengambaran filem terkenal dan korang mungkin tak percaya dengan apa yang korang tengok kat dalam filem dengan gambar kat bawah ini. haha mati-mati korang kena tipu la.pffftttttttt


filem titanic


















Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. dah memang keje diorg kat hollywood nie menipu org... hahahah :)

    ReplyDelete
  2. wow..hehe baru tau..mmg kne tipu abis..

    ReplyDelete
  3. nie dah mmg pasti laa same gak filem spiderman dulu die tunjuk the making....wat dalam satu tempat ttutup je citer die :)

    ReplyDelete

Click me