nurul ain abd salam bagai anak patung comel

By | 9:46 AM Leave a Comment

memandangkan aku agak stress dalam minggu ni, so aku decide nak pergi window shopping dekat times square, ok window shopping jela cuci cuci mata. aku pon masuk la dari satu kedai ke satu kedai ni, dalam tak sedar tiba-tiba ternampak perempuan cantik dan ayu tengah usung anak dalam stroller. tengok punya tengok rupanya blogger famous cantik manis nurul ain abd salam !!! ini kali kedua aku terjumpa dengan dia sebab masa first time jumpa dulu aku segan gila nak tegur dah la aku terlanggar dia dekat kedai spek mata. arghh tengok-tengok dalam stroller ada irdina and bila pandang muka mak dia OMKKK sekali blogger nurul ain abd salam daa.


kali ni aku tak nak buat segan dah nanti terlepas peluang la nak tegur. aku pon beranikan diri tegur dia...


aku : eh, ni kak ain kan ? ( salam pon tak bagi..ish3...)
dia : a'ah...( dengan muka comel ala anak patung dia mengiyakan je )
aku : eh...nak ambil gambar boleh ?
dia : boleh2..nanti kite panggil suami kite kat sebelah
aku : ok2..( usik2 pipi comel irdina )

kak ain pon pergi kedai sebelah panggil suami dia.

dia : yanggg..ada org nak ambil gambar ni.. ( sweetnyeerr..haha )


pengakuan ikhlas daripada aku,kak ain sangat la cantik n comel bila face to face dengan dia MashaAllah.yelaa kalau tengok gambar pon dah comel lagi la kalau jumpa depan-depan ye dakk. dapat la sembang-sembang sikit-sikit dengan dia, main-main dengan irdina supergebucomels tu and tetiba rasa nervous plak hahaha. dia tanya ada like ke dia punya instagram ? aku pon yang dalam tengah nervous pon jawab..ermm ntah la tak ingat, ada kot wkakakakaka...

yang tak boleh lupa, kak ain gelak memang sopan + cute hihihihi
link blog dia nurul ain abd salam

atlast

 nurul ain abd salam

 nurul ain abd salam


Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me