Wanita ini menggunakan kemaluannya untuk....

By | 5:07 PM Leave a Comment

Saya tahu apa apa yang korang fikirkan. Tetapi dalam kes ini, kita akan bercakap tentang seorang wanita muda dengan imaginasi liarnya untuk melepasi ujian dadah, atau lebih tepat lagi bagaimana untuk gagal usaha pihak berkuasa untuk mengesan.

Mischelle Lindy Salzgeber, seorang wanita berusia 20 tahun dari Dade City, Florida, telah melanggar percubaan feloni untuk berurusan dalam harta yang dicuri dengan cara yang luar biasa . Cubaan Salzberger untuk lulus ujian dadah di pejabat percubaan menjadi kegagalan keduanya.

A Vagina Has Many Uses… (5 pics)

Apabila pihak berkuasa menjalankan imbasan pada badan wanita ini , mereka terkejut apabila mendapati sesuatu yang menyerupai botol pil yang jauh ke dalam farajnya. Salzberger kemudian mengaku di balai polis bahawa dia memasukkan sebotol vodka kecil yang dipenuhi dengan air kencing orang lain ke dalam faraj untuk menipu ujian. Malangnya, air kencing orang lain itu juga telah dicemari dengan dadah. Kedua-duanya menyalahgunakan air kencing itu dan gagal ujian kimia membawa kepada Salzberger diberkas oleh pihak berkuasa.

A Vagina Has Many Uses… (5 pics)

A Vagina Has Many Uses… (5 pics)

A Vagina Has Many Uses… (5 pics)

Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me