alvin anthons penyanyi baru

By | 2:31 PM Leave a Comment
assalamualaikum


sign up churpchurp untuk dapat duit menerusi blog
tengok WHI @ Wanita Hari Ini tak tadi? ok pada siapa yang terlepas tadi ada jemputan penyanyi baru alvin anthons namanya..memula aku ingat dia ni penyanyi indon kan rupanya orang kita sini je haa penyanyi yang berbangsa india tapi menyanyi dalam bahasa melayu..not bad ! 1 Malaysia dia cakap..pengacara tadi tanya status dia pon boleh plak buat lawak yang cakap sekarang ni dia "bersatu" haha maknanya single la tu bukan "berdua " ......

alvin anthons

alvin anthons


video klip alvin anthons title song berdua




teringin nak beli iPad 2 tapi takde duit klik SINI 

Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me