kalau tulis karangan je, boleh kahwin ke ?

By | 10:01 PM 6 comments

dua cara senang dapat duit,daftar churpcurp dan says.my
dulu masa kecik-kecik teringin nak kahwin sangat...dengan bebalnya pergi main kahwin-kahwin, renjis sana sini..eh aku pon tak ingat aku pernah ke main kahwin-kahwin ni ? HAHA..tapi dulu darjah satu pon dah start buat surat cinta,dulu aku ada syok dengan budak kelas aku sorang ni, yang aku ingat budak laki tu nama dia Farid lepas tu takde gigi depan, tengok la betapa tingginya taste aku time tu..lepas tu dia dah pindah sekolah, sampai hati kauu..kau biar aku terkontang-kanting naik darjah dua sorang2..huh




baru baca paper tadi, terbaca la pasal tulis karangan pastu boleh dapat tajaan kahwin free..TAPI dekat terengganu jela..untunglahh jadi orang terengganu, tulis karangan je dah boleh terpilih orang nak bagi kahwin free..bukan setakat kahwin free je siap bagi lagi duit belanja RM5000..masalahnya aku fail bab-bab tulis karangan ni sebab aku suka tak buat karangan masa kat sekolah dulu..haishh..gaya macam kahwin free tu ada kat Perak ni kan..HAHA..


nasib ada yang baik hati dekat dunia ni nak bagi tajaan untuk aku kahwin bulan september nanti, thanks la kepada MilkAdeal yang nak taja door gift untuk aku bagi dekat semua yang datang kenduri aku nanti, dah la dia bagi Whoopie dengan Cupcakes yang sedap gila..perisa red velvet dengan chocolate plak tuu.. kalau nak tahu whoopie ni ala-ala macam macarons tu..sekarang ni ada pulak pavlova kan? nak belajar la resipi pavlova ni..macam sedap je tengok


whoopie
jangan tak percaya pulak sebab semua ni RM18 je, murah kan ???
pada sesiapa yang tengah pening nak cari door gift kahwin yang murah, cantik boleh tengok dekat MilkAdeal

Newer Post Older Post Home

6 comments:

  1. seyes nk kawen september nih???fuyuhh!

    ReplyDelete
  2. aihhh..hihihi..
    kat selangor ni xde plak nk wt cmtu..
    hehehe..
    cm sedap je tgk whoopie tu!

    ReplyDelete
  3. waaahhh~

    beruntungnya dorang X___X

    ReplyDelete
  4. best gak tu kalau ade org nak taja time kiter kawen :P kalau nk org taja , kawen ngn org2 kaya . konfem ade org taja :D

    ReplyDelete

Click me