siapa nak beli inner neck?

By | 9:51 AM 3 comments
assalamualaikum




aku tahu sekarang ni ramai yang nak bergaya dengan style tudung yang macam-macam jenis fashion kan,hana tajima ke maria elena ke xpon apa-apa jelah..yang masalahnya bila tudung tu dah terbelit jadi pendek plak kan..kadang-kadang ternampak pulak leher..kan tak elok macam tuu..

sebenarnya aku pon dok cari jugak inner neck ni dulu,susah kot..sebab aku suka tengok hana tajima pakai tuu..yang pernah aku seach blogshop jual adala samapai RM65..fuhh memang mahal la kan.. tiba-tiba semalam terjumpa dekat blogshop sugarscarfbyriqa ni buat promosi inner neck RM 39 sahaja ! murah memang murah la setakat ni sebab tak jumpa lagi kat mana-mana shoping mall kat ipoh ni..
aku pon rasa nak beli satu la..




owner blogshop ni cakap boleh restock tapi kena tunggu la..
jom kita shoping .......
Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. mira..ko nk inner neck kn??ade yg lg murah laa..http://hawtshawls.blogspot.com/..bkk kt cni

    ReplyDelete
  2. inner neck ni sangat cantik.. nak beli.. tq mira..

    ReplyDelete

Click me