ladang syurga kucing

By | 8:59 PM 3 comments
Ladang ni bukan seperti ladang  yang biasa. Ladang ini menempatkan ratusan kucing terbiar dari merata tempat. Ia dibina pada tahun 2003 dari Craig Grant. Sebenarnya, Craig Grant bukanlah seorang yang sangat sukakan kucing sehinggalah beberapa tahun sebelum 2003 . Kemudian, dia menjadi sangat sukakan kucing dan membina ladang ini untuk menjaga kucingnya. Ladang ini menempatkan lebih 400 ekor kucing dangan kemudahan tempat tinggal dan makanan yang lengkap.


Selama aku hidup ni tak pernah lagi la dengar ladang kucing ni, selalunya ladang lembu ke, kambing ke, or apa-apa yang berkaitan la kan..sekarang baru terjumpa ladang kucing..wahh bestnya kalau dapat pergi sini, rasa nak peluk cium semua kucing kat sini..meowww




1ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

2ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar


3ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

4ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

5ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

6ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

7ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar



8ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

9ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

10ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar


11ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

12ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

13ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

15ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar


30ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar

29ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar


31ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar


gila, gila, gilaaaaa..nak pergi sini !
Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. wow!!!bnyaknye kucing.
    semua gemok2!hehe:D

    ReplyDelete
  2. syok lah kucing2 tu dpt rumah yang awesome.. geram tgk kucing2 ni semua^^

    ReplyDelete

Click me