saya nak berubah jadi baik, apa perlu saya buat?

By | 10:55 PM 2 comments

bila lagi kan kita nak berubah..mati tak mengenal usia, tak kira tua atau muda...dunia dah di akhir zaman, aku pun tak la sempurna mana, tapi just nak share step by step to become a good muslimah, InsyaAllah..kalau kita nak berubah, mesti ALLAH akan tolong kita dalam  keadaan yang tak disangka-sangka..Percayalahhh..alaa jangan la dok peduli cakap orang yang selalu nak menghina perubahan kita, kita yang nak berubah, bukan dia...kita doakan jela orang-orang macam ni mendapat hidayah dari Allah...InsyaAllah..Antara perubahan-perubahan yang perlu dilakukan adalah





cuba elakkan semua perkara ni berlaku
mulakan perubahan dari sekarang : )




^_^ === MARI KITA TUTUP AURAT === ^_^
Jadilah seperti jagung, jangan seperti gajus.
Jagung membungkus bijinya yang banyak, 
sedangkan gajus mempamerkan bijinya yang cuma satu. 
Jangan tunjukkan kecantikan tubuh badanmu, 
sembunyikanlah ia pastikan ianya hanya untuk tatapan yang tersayang



Newer Post Older Post Home

2 comments:

  1. mari la sama2 kita jadi good muslimah.. erkkk.. muslim kot aku ni..

    btw, cam kenal je gambar tu? penat aku design. hehe

    ReplyDelete
  2. amin, semoga dapat menjadi lebih baik..

    ReplyDelete

Click me