edisi terkejut : penonton dalam filem sebenar rupanya patung je ?

By | 10:11 AM 8 comments
selalunya kita tengok dalam filem-filem terutamanya cerita orang putih la kan, banyak menggunakan orang dalam filem mereka contohnya untuk jadi penonton sesebuah perlawanan ataupun di dalam tempat persidangan ke..tapi tahukah anda bahawa semua penonton tu semuanya bukan orang yang betul ? ye memang betul, mereka hanya menggunakan patung sebagai pelakon tambahan..tak percaya cuba tengok

Plastic Crowds Used In Movies





Plastic Crowds Used In Movies

Plastic Crowds Used In Movies


Plastic Crowds Used In Movies


Plastic Crowds Used In Movies


Plastic Crowds Used In Movies

Plastic Crowds Used In Movies

Plastic Crowds Used In Movies

Plastic Crowds Used In Movies
Newer Post Older Post Home

8 comments:

  1. gila save bajet

    jemputan
    www.alziyadnews.com/2012/03/contest-mrmrs-mac-2012-jom-join.html

    ReplyDelete
  2. biar btol...byk glerr patung...!!!tp ada jugak yg btol2 real...tp real tu sume bajet bilion2 la...=D

    ReplyDelete
  3. haha~
    klo na guna pelakonkn mahal kos nye.... jadi guna lh patung... =)

    ReplyDelete
  4. Wah!!
    Memang save banyak kalau berlakon guna patung..
    bijak3..
    hahaha

    ReplyDelete
  5. ni la yg org hollywood buat sbnrnye kan

    ReplyDelete
  6. Ohhh baru tau.. agak2 Muzik-muzik sama juga kan.. sebab x pernah aku tgk di show penonton,

    ReplyDelete
  7. mmg aku agak semua tu bukan orang...tambah lak ramai kot kena bayar nanti...tp xtau lak dorang guna taktik ni.haha...

    ReplyDelete

Click me