Serius geli : Minum jus katak untuk tingkatkan nafsu seks

By | 11:56 AM Leave a Comment

Mereka memanggilnya 'Peruvian Viagra' dan mereka mengatakan ia hebat untuk anda jika anda mempunyai nafsu seks yang rendah. 'Extracto de Rana' (Jus katak) adalah permintaan yang sangat tinggi di pasaran tempatan Lima, Peru.

Ia juga boleh  menyembuhkan penyakit seperti asma, bronkitis, dan kelesuan. Kesan afrodisiak utama mungkin datang dari salah satu ramuan yangdipanggil Maca, yang merupakan sebuah kilang Selatan-Amerika yang dikenali untuk kuasa erotik itu.

Frog Juice

Jika ingin menikmati jus katak ini anda boleh pergi ke gerai pasaran dan memilih katak anda dari tangki. Penjual akan membawa mereka keluar dan siang katak tersebut. Kemudian penjual tersebut akan mengisi pengisar dengan kuah kacang putih panas, sedikit madu, lidah buaya mentah dan sebahagian kurnia yang mulia daripada maca. Kemudian katak tersebut akan dikisar dengan bahan-bahan yang dicampur tadi.

Frog Juice



Frog Juice



Frog Juice



Frog Juice

Frog Juice

Frog Juice

Selepas katak telah dicarik menjadi kepingan-kepingan, cecair itu akan dimasukkan ke dalam cawan dan telah tersedia untuk dinikmati oleh pelanggan.

Frog Juice









sedap kan jus katak ? hahahaha..yukssss...tak sanggup nak makan lepas ni............
 
Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me