Pelakon 7 Ramadhan ( Slot Samarinda )

By | 12:48 PM 4 comments



First sekali aku nak ucapkan selamat menyambut Ramdhan untuk semua umat Islam yang akan berpuasa esok hari. Cepat masa berlalu dan Alhamdulillah kita masih lagi bertemu dengan Ramadhan kali ini. Lepas 2 bulan ni bermulalah kehidupan baruku di UPM ( Universiti Putra Malaysia ) dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer ( Kejuruteraan Perisian / Software Engineering ) sungguh buat aku excited !!!

7 Ramadhan ( Slot Samarinda )
Baru je habis slot Samarinda Ameera yang gempak dan buat aku tertunggu-tunggu untuk tengok episod yang seterusnya, sekarang ini cerita Ameera pon dah habis dan digantikan dengan drama penuh air mata iaitu Slot Samarinda 7 Ramadhan dengan lakonan mantap dari Ellie Suriaty, Ana Dahlia, Nabila Huda , Tania Zainal, Mustapha Kamal, Sherry Abdullah dan Fir Affandi. Tapi siapa Fir Affndi ni eh ? ok tahu dah Fir Affandi dari AF9 ( baru tahu sebab aku tak tengok AF...muahaha)

Fir Affandi ( 7 Ramadhan )

Dan yang paling aku tertarik sekali ialah dengan lagu tema  / soundtrack ( OST ) cerita 7 Ramadhan ini sedap dan best. Baru je tengok Malaysia Hari Ini ( MHI ) dekat TV3 semalam ada menjemput penyanyi yang menyanyikan lagu tema 7 Ramadhan, Amylea Azizan ( AF3 ) feauturing / duet dengan Roman dan Mira Tilu dengan lagu yang bertajuk Wujud. Sedap cuba korang dengar nanti and mesti lagu tu jadi hits nanti kan.

lagu Wujud ini ciptaan Ash Gabba-gabba dan juga Amylea Azizan ( AF3 )
jangan lupa cari dekat Youtube ye,ak cari tak jumpa la

Newer Post Older Post Home

4 comments:

  1. duk asrama..xdpt tgk tv..huhuhu :((

    ReplyDelete
  2. ta pat crik ah lgu tu d utube uwaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. aq dok try cr first2 tajuk lagu aq xtaw....haha dpt taw tjuk lgu tp xjumpak ulak...haha best la lagu dya....

    ReplyDelete
  4. terjumpe lak!

    http://soundcloud.com/me_lisa/ost-7-ramadan-wujud-by-roman

    ReplyDelete

Click me