KEJAM ! kucing diseksa seperti bentuk salib

By | 8:03 PM Leave a Comment


Lihat la ni satu lagi penyeksaan terhadap binatang lagi. Aku pon tak tahu la nak kata apa dah sebabnya orang macam dorang ni tiada perasaan ke dan tak kesian ke dengan haiwan yang tak bersalah tu. Sekali pon dia buat jahat ke, hantar la pergi pasar ke atau bagi pada orang yang suka bela kucing ke, jangan la sampai di buat sekejam ni. Ya Allah....sedih dan sakit hati tengok gambar ini. Apa pendapat korang ? ataupun mungkin ini memang adat resam mereka ?


sumber : http://www.facebook.com/Sorrytosay
Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me