Zed Zaidi accident hanya tipu semata-mata !

By | 12:39 PM 3 comments




Mamat sepah telah mengeluarkan tweet mengenai Zed Zaidi telah accident ( kemalangan ) dan menyuruh semua berdoa untuk Zed Zaidi supaya beliau selamat MALANGNYA tweet tersebut hanya troll semata-mata daripada Mamat Sepah kerana Zed Zaidi bukanlah telah mengalami kemalangan seperti yang dihebohkan tetapi beliau sedang berlakon dalam pengambaran dramanya (shooting).



Alahai Mamat Sepah ni, benda macam ni janganlah nak buat main, tak lawak langsung k. Ingat ni rancangan Maharaja Lawak ke ??? Orang semua dok mendoakan supaya Zed Zaidi ni cepat sembuh padahal dia sihat aje.

kenyataan palsu dari Mamat Sepah

kejadian sebenar credit hazrey.com

Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. haha, saya dah tertipu awalnya!

    ReplyDelete
  2. oh ye ker...sian org yg lalu kat tempat tu...ye ye je haha

    ReplyDelete
  3. suspen je bulan2 puasa ni..

    selamat berpuasa :)

    ReplyDelete

Click me