Cheeky tots ipoh

By | 10:42 AM Leave a Comment

Selalu tak kalau keluar bawak anak-anak kecil mulalah dorang ni meragam nak itu la ini lah kan sampai satu tahap kita pon jadi marah dan orang lain pon tengok kita dengan anak kita rasa pelik je. Aku tau pon semua benda ni bukan sebab aku dah ada anak tapi aku dah ada dua anak saudara yang macam tu jugak la perangainya. So apa yang perlu kita buat adalah bawak dorang ni ke tempat permainan yang boleh tenang dan gembirakan hati dorang mesti lepastu tak meragam kan ? siapa tak sayang anak kan, so ambil sedikit masa untuk diluangkan bersama mereka.


 Kalau dekat ipoh ni ada permainan cheeky tots yang berhadapan dengan Jusco Kinta City ipoh dan dalam kawasan the garden. Kalau tak tahu jugak cheeky tot ni dekat tingkat dua atau tiga tak pasti tapi berdekatan dengan tutti frutti / ayam penyet AP atau apa-pa jela yang ada dekat situ. Kalau aku bawak je anak saudara aku datang sini, dia dah siap yeay yeayy lagi tau over sangat sebab dia dah ingat yang kalau lalu situ mesti akan pergi cheeky tots.
 Cheeky tots ni menyediakan pelbagai mainan untuk kanak-kanak dan dibuka setiap hari dari pukul 10 pagi hingga 10 malam. Kalau nak datang sini jangan lupa bawa stokin tau kalau tak nanti kita akan di charge RM1.50 untuk sepasang stokin. Mengenai bayaran dia boleh refer table dekat bawah ni;


Kalau masuk je dekat entrance Cheeky Tots ni yang belah kiri bersebelahan dengan kaunter akan ada bilik bacaan yang comel ni



Kawasan permainan untuk kanak-kanak dewasa



Air based gesture game ( Xbox)


Kawasan permainan untuk baby 



Kadang-kadang aku join Khalif Umar main and kadang-kadang tu kalau lapar bolehlah pergi kafe Cheeky Tots ni. Makanan yang ada kebanyakannya western la and memang sedap dan terbaik. Jangan risau dengan aktiviti anak anda sebab kafe ni berdepan je dengan tempat mainan so kita boleh perhati je daripada jauh.



Antara makanan yang ada dekat sini and aku berani jamin makanan dekat sini sedap sangat. Cuba la try makan, aku rasa kalau korang yang just datang untuk makan pon boleh juga.







Kalau tempat korang tiada tempat macam ni boleh la pergi ke AEON ke atau mana-mana tempat yang ada sediakan tempat permainan macam ni. Kalau dekat ipoh, AEON station 18 ada sediakan tapi kalau dekat kawasan elit macam Kuala Lumpur tu aku tahu la belambak tempat macam ni kan. Tapi amaran keras kepada ibu-ibu, mental dan fizikal anda kena kuat untuk bawa anak anda balik kalau dia mengamuk-ngamuk tak nak keluar dari situ hahahha. Tapi kalau anak anda baik je Alhamdulillah la.


Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me