Memanah di Stars Archery Times Square

By | 11:00 AM Leave a Comment

Pasti rata-rata dekat sini korang tau yang memanah ni merupakan permainan sunnah dari Rasulullah S.A.W. aku jugak daripada dulu lagi teringat sangat nak memanah ni tapi tak berkesempatan sebab dekat mana je aku nak pergi padang yang ada tempat memanah ni.


 Aku pun baru dapat tau yang dekat times square ada sediakan game untuk memanah ni namanya Stars Archery. Rasannya dekat tingkat 4 kalau tak silap aku dan kalau keluar-keluar je lif akan terus Nampak tempat tu. Jangan risau tak mahal la sebab harga pon agak berpatutan dan korang boleh cuba main walaupun tiada skill langsung sebab aku pon tak pernah main hahaha.



Kita boleh pilih nak pakej yang mana satu dan jumlah arrows yang kita dapat bergantung pada pakej yang kita pilih. Masa ni aku pilih pakej untuk 2 orang dan kami dapat 30 arrows, so kongsi la 15 arrows seorang. Masa nak pegang benda tu pon aku dah lenguh tangan ni sebab berat dan bila dah letak arrows lagila kena tarik sampai ke hujung mata. Semuanya diajar oleh pekerja dekat situ.



Sarung tangan ni nanti dia pakaikan lepas kita bayar.



ok, I'm done. Pengalaman yang menarik.

Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me