cara pasang iklan nuffnang grapevine di skyscraper blog

By | 8:53 PM 2 comments
assalamualaikum


korang perasan tak yang nuffnang ni ada buat iklan yang baru pada setiap iklan skyscraper.. selalunya iklan nuffnang grapevine ni ada atas dan bawah kan..belah atas akan paparkan iklan nuffnang dan iklan bawah akan paparkan untuk kita share iklan nuffnang tersebut ke facebook,twitter ataupon nak ambil link iklan tu pon boleh kan..pada yang tak tahu macam mana nak gunakan iklan ni,sini ada sikit penerangan dari churpchurp dan pada blogger baru yang belum daftar churpchurp amatlah rugi sebab aku sendiri pon dah dapat duit dengan churp churp ni..apa lagi? jomlah sign up churpchurp cepat dan kumpul duit banyak dari dok mengadap facebook lame-lame watpe der ?


apa itu nuffnang dan churp churp ?



inilah macam mana cara iklan nuffnang grapevine berfungsi



tapi korang tak pelik kenapa iklan macam tu takde dekat blog korang and hanya blog-blog tertentu je yang ada iklan grapevine tu ? contohnya macam dekat blog cik epalirine nadia marcellomaria elena.. haa tak caye ke? meh tengok gambar ni sebagai bukti..


blog cik epal - http://cikepal06.blogspot.com

blog irine nadia marcello - http://irinenadia.blogspot.com

blog maria elena - http://peliks.blogspot.com


ok sebenarnya iklan nuffnang grapevine dekat skyscraper ni hanya diberi pada blogger-blogger terpilih yang pengiklan berminat untuk tempek iklan tu dekat blog dorang..ikut pendapat aku, maybe dorang bagi hanya pada blogger yang famous yang blog dorang dapat visitor yang ramai and yang banyak orang pergi dekat blog dorang..so korang jangan berangan la nak buat iklan macam tu..hehe..dan takde kod / code html mahupun widget yang korang boleh letak dekat blog korang untuk iklan nuffnang grapevine ni..so tunggu ek bila korang dah famous amos macam cik epal gonjeng tu baru la iklan ni tibe-tiba je keluar dekat blog korang..

cara mudah menang iPad2, cepat sebelum terlambat
Newer Post Older Post Home

2 comments:

Click me