Anjing di tanam hidup-hidup

By | 7:45 PM 2 comments

kenapa semakin hari manusia semakin kejam, dengan kes buang bayi la lepas tu mendera haiwan,  takkan dah hilang rasa kesian kat diri tuh ? baru-baru ni dekat Afrika, anjing ditanam hidup-hidup sebab penjaga sekolah dekat situ marah anjing ni menyalak. Anjing ni dikatakan anjing kurang upaya oleh penjaga tersebut..kesiannya, yela walaupun kita ni haram nak sentuh anjing tapi aku tetap rasa sedih bila makhluk Allah macam ni dianiaya..










apa perasaan korang kalau suatu hari nanti ditakdirkan haiwan ni berakal and balas dendam dekat kita lepas tu dia tanam kita balik ? fikir-fikirkanlah...stop daripada membuat penderaan terhadap haiwan ye......


Newer Post Older Post Home

2 comments:

  1. keciannya. tak berperasaan tol. rasa nak cekik je org yg buat camtu.

    ReplyDelete

Click me