Oral seks boleh menyebabkan kanser

By | 11:09 AM Leave a Comment



Oral seks ialah hisapan kemaluan pasangan semasa melakukan hubungan seks. Ramai yang ketagih dengan perbuatan ini angkara ajaran yang diperturunkan dari barat. Hal ini mula menjadi perbincangan para ulama kerana ia merupakan perbuatan yang tidak dianjurkan di dalam Islam. Tahukah anda dengan melakukan oral seks dapat menyebabkan kanser?




HPV has been in the headlines for the last few years, but it has always been focused on getting girls vaccinated. Now with almost a 30% increase in male oral cancers since 1988, researchers believe upper throat cancer will pass cervical cancer as the country’s main human papillomavirus related cancer in the next 10 years.
This teaches us one thing about American society: we like to put our mouths on things, but cancer is no laughing matter. Like all cancer, early detection is key. With almost a 90% survival rate of throat cancer it would’nt seem too bad, but still thousands are victims every year.

HPV_Final_Graphic_Large

kita sebagai manusia janganlah suka menukar pasangan hidup dan mengamalkan seks bebas dan ianya juga tidak dianjurkan dalam Islam dan akan menyumbang kepada penyakit yang berbahaya, jadi elakkan daripada melakukan oral seks. 
Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me