cool ! tempat ambil wudhuk canggih di Arab ( Auto Wudu Washer )

By | 7:33 PM 1 comment
Zaman sekarang dengan penuh teknologi yang canggih-canggih, tempat ambil wudhuk pon dah canggih jugak, tapi Auto Wudu Washer ni bukan ada dekat Malaysia tapi dah ada dekat Arab. Tempat ambil wudhuk ni menggunakan teknologi auto washer iaitu kita letak saja muka, tangan dengan kaki kat tempat tu, air automatik keluar. Bagus juga guna kaedah ni sebab salah satu kelebihannya boleh jimatkan penggunaan air. Yela, kita kan suka membazir air dengan biar je air tu mengalir masa ambil wudhuk jangan kata korang tak pernah buat macam tu plak, dengan Auto Wudu Washer ni, bila kita letak anggota badan kita kat situ baru keluar air. Canggih kan ....



Auto Wudu Washer


Newer Post Older Post Home

1 comment:

Click me