kejam ! anjing dihimpit macam ayam dan disumbat dalam lori

By | 7:49 PM 3 comments

Kenapa mesti memperlakukan kekejaman terhadap haiwan ? Ingat haiwan tu tak pernah ada perasaan ke ? Ye memang haiwan tak dikurniakan akal tapi haiwan juga punya perasaan macam manusia jugak. Tak boleh la sesuka hati kita menganiaya dorang ni. Macam gambar kat bawah ni, tengok sajalah anjing ni diperlakukan macam ayam yang diletak dalam bakul, dihimpit di tempat sempit dan disumbat dalam lori. Seksanya mereka duduk dalam tu kan, bayangkan kalau kita yang duduk dalam tempat macam tu.



Humanity Proves Its Worth (10 pics)



Humanity Proves Its Worth (10 pics)


Nasib la ada yang masih prihatin terhadap apa yang berlaku pada anjing-anjing ni dan mereka menyedari akan hal ini dan bertindak.

Humanity Proves Its Worth (10 pics)

Humanity Proves Its Worth (10 pics)

Humanity Proves Its Worth (10 pics)


Humanity Proves Its Worth (10 pics)

Humanity Proves Its Worth (10 pics)

Humanity Proves Its Worth (10 pics)

Janganlah pernah kita melakukan kekejaman terhadap haiwan, sedangkan Nabi pon sayangkan haiwan.


Newer Post Older Post Home

3 comments:

  1. only the heartless people would do this. or maybe there's a reason why they do this? kemungkinan saja anjingnya membawa virus atau apakah alasan lainnya?

    ReplyDelete
  2. setiap mkluk Tuhan xlyak dizalimi :)


    Entri terkini Kazen >>> "Segmen: Kau Blogger Ku Blogger"

    ReplyDelete
  3. kesian tgk bila diperlakukan mcm ni...

    ReplyDelete

Click me