bila isteri tiada dekat rumah, suami sampai tak kemas katil..kenapa ?

By | 9:56 PM Leave a Comment



Assalamualaikum
Entri kali ni khas untuk orang yang dah berkahwin je, pada siapa tak kahwin lagi jangan gatai-gatai nak baca sebab entri ini akan buat anda tak keruan..Kenapa bila isteri tiada dekat rumah, suami tak kemas katil ? Jawapan yang paling tepat adalah suami korang PEMALAS........hahaha..semuanya harapkan bini je buat. walaupun isteri tiada, still tunggu isteri balik nak kemaskan bilik ye ? Adoyaiii...bukan setakat bilik kat dapur, ruang tamu, tong sampah semuanya selerak..haha..nasihat aku pada sang suami rajin-rajin kan la tolong bini anda ye, biar sama-sama bekerjasama baru la romatik..cewahhh








Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me