Braces #4 : Setelah 3 bulan memakai braces

By | 8:17 PM 1 comment


assalamualaikum

sedar tak sedar dah 3 bulan lebih aku pakai braces ni atau nama popularnya gigi besi hahaha. jangan main-main aku gigit korang nanti boleh berdarah kulit. banyak jugak perubahan dah berlaku kat gigi aku ni terutamanya gigi bawah. gigi belah atas ni nampak perubahan tapi baru sikit je bergeraknya. jom kita terokai gigi gigi ku..hahhaa..macam nak pergi rombongan sekolah pulak




perkembangan gigi aku sebelum dan selepas

gigi taring aku yang belah atas nampak dah macam turun sikit mencari kedudukan yang sesuai, and gigi aku yang belah atas yang masuk kebelakang sikit tu tengah nak masuk zon sebaris sebab gigi sebelah dia dah mula bergerak ke tepi. Alhamdulillah, aku pon tak tahu la bila masa gigi aku ni bergerak-gerak, sedar-sedar dah lari kedudukannya hehe.gigi belah bawah tu nampaknya semua dah nak sebaris mencari kedudukan yang sesuai. tapi ni semua makan masa lama lagi sebabnya gigi aku tak sepenuhnya tersusun lagi. nampak gayanya aku bergigi besi sampai habis degree 4 tahun dekat UPM la..semenjak pakai braces ni aku rajin sangat gosok gigi tak kira masa dan waktu..haha..maveless sangat !


kalau nak tanya aku pasal braces ni jangan segan, jangan malu. hantar je mesej dekat facebook :
- Facebook : Asmira Surianie 
- http://www.facebook.com/creepymonster



Newer Post Older Post Home

1 comment:

  1. makin omel ar mera nanti bila da buang braces.. kelas kau jah.. hiks3.... :3

    ReplyDelete

Click me