Floria 2014, Putrajaya

By | 4:45 PM 1 comment
Buat kerja gila jap bila dah nak tinggal satu paper je lagi untuk final exam aku dengan kawan-kawan pergi bersuka ria dekat Floria, Presint 4 Putrajaya. Yelaa tinggal satu paper je lagi so apa salahnya nak rehatkan minda kejap kita pergi tengok keindahan bunga-bunga dan hiasan-hiasan cantik daripada hasil tangan manusia yang kreatif. Sebenarnya aku tak tahu pon yang Floria ni dah pernah ada tahun sebelum ni al maklum la aku pon baru je duduk dekat UPM tu so aku ingat ada tahun ni je. HAHAHA.

Aku tahu pon sebab ramai yang post gambar payung terapung tu dekat Instagram, rupa-rupanya dekat Floria. Itulah kuasa instagram yang dapat menarik minat orang untuk pergi, tak hairan lah sekarang ni blog dah ketinggalan sebab banyak dah buat review produk, makanan dan sebagainya dekat Instagram je. Ko tau kan Fynn Jamal ? yang nyanyi lagu Arjuna Beta tu…haa famous sangat dengan tagline kok ping borak produk.





Ok lah aku bukan nak buat review sangat pon tapi serius la yang dekat Floria ni ko akan jumpa dengan bunga-bunga yang sangat cantik beserta dengan hiasan-hiasan yang kreatif. Boleh kata ko akan teruja la bila tengok dan akan suruh mak apak or kawan-kawan ambil gambar HAHAHA. Ini termasuk la aku jugak !








Kalau boleh aku nak pergi lagi la kalau ada buat lagi tahun depan, mesti hiasan-hiasan dia lagi cantik daripada tahun ni. Ok moga ketemu lagi di lain hari. 

Newer Post Older Post Home

1 comment:

  1. wah! bestnya...semua gmbr cantek2 nih..jeles pulak..rugi tak pergi time last day aritu..

    ReplyDelete

Click me