cara pakai selendang / pashmina ala arab

By | 6:44 PM 6 comments
arab ke?hahaha..xmacam arab pon muka aku ni..haha..hai semua..sehat tak? heheeeee....aku nak bgtaw ni..sebelum ni kan aku xtaw lagi cmne nak tingkatkan trafik blog , tapi lepas aku dah google pasal semua benda tu baru la aku tau dah cara caranya..hehe..nuff aku dari RM0.00 naik la juga ke RM0.25 dalam masa 2 hari ni...so dr beberapa hari yang lepas aku rajin nak blogwalking..banyak gak benda benda baru yang aku jumpa..best juga blog dorang ni and page pon cantik jugak..blog aku simple gila weh..

owrait owrait..sebenarnya aku nak cerita ni,td aku blog walking kat sherah's blog . aku suka tengok gambar gambar dia, cun kot..huhu..mmg style la dia..pas2 aku terjumpa kt satu tajuk ni cara pakai selendang / pash bajet arab..tekun aku tengok cara dia buat 2..ok pon tros try depan cermin weh..tak sabar sabar dah..hha



ni la hasilnya bila aku dah tak sabar tadi
.
.
.
.
.
.


ehem ehem..nak start da ke?






yang ni aku tak pakai dengan inner syria

otai jalanan

kan da nampak gg wabbit aku..tak suprise la cmnih

muke bahagie pas da ciap pkai...ngeh ngeh

.
.
.
.
.
.


aku buat td buwok kot..haishhh..

kalo korg nak taw cmne nak pakai yang lebih cantek,cun,meletop,terhangit,stylo dari aku bolehla ke


untuk cara cara pakai yang lebih detail macam tuan punye blog ni








comei x? comei x?
hehehheheheh
Newer Post Older Post Home

6 comments:

Click me