Kejadian culik di INDIA - lelaki ini menculik seorang budak dengan hanya 40 saat !

By | 9:45 PM Leave a Comment



Kita semua pasti mempunyai detik-detik cemas semasa perjalanan di mana kita tertidur sementara menunggu kereta api, kapal terbang, atau seseorang untuk berjumpa dengan kita. Walau bagaimanapun, video ini cukup mengejutkan dan satu peringatan bagaimana kita tidak harus membiarkan perkara ini berlaku dan harus sentiasa. Kejadian ini berlaku di Stesen Kereta api Mumbai,India dimana seorang lelaki telah menculik budak ini dengan hanya 40 saat. Cukup cekap dan pantas !




Video berikut menunjukkan seorang lelaki turun dari kereta api di stesen CST di Mumbai, dia berjalan di sekitar untuk mengenal pasti sasaran , duduk kira-kira 40 saat dan kemudian memilih seorang gadis yang berusia 3 tahun, yang sedang tidur, dan berjalan membawa kanak-kanak tersebut tanpa sesiapa pun perasan.







Jika anda mempunyai anak, maka anda tahu bahawa pada usia itu, mereka tidak sedar. Dalam kes ini, mungkin kanak-kana itu  menganggap ia adalah ibu bapa yang mengangkatnya. Penculikan itu berlaku pada Jun 10, 2012.. Polis mengeluarkan rakaman ini dengan harapan mencari lelaki dan perempuan diculik.


Newer Post Older Post Home

0 comments:

Click me