Coconut shake with chocolate rice

By | 4:14 PM 2 comments


assalamualaikum

siapa pernah rasa air coconut shake ? tak pernah minum ? samalah kita. hehe. ramai jugak dengar orang cakap air coconut shake ni sedap so aku pon try la beli dekat kafe serumpun ni. ada 3 pilihan kat masa nak beli :
  1. coconut shake without chocolate rice - RM2.00
  2. coconut shake with chocolate rice - RM2.50
  3. coconut shake with ice cream - RM3.00
agak-agak aku pilih yang mana satu ? mesti la aku pilih yang nombor dua. aku ambil yang sederhana, orang cakap yang sederhana kan lebih afdal. wakakaka. memandangkan air milo kat kafe serumpun ni asyik takde je, memang nak kena komplen la macam ni. aku pon beralih arah ke coconut shake. lepas beli je terus minum sementara nak sampai ke bilik. seriusss sedap ! korang patut try tau kat mana-mana yang ada jual coconut shake ni. ok itu je nak bagitau.hehe. bye ^___^



jangan lupa beli !
Newer Post Older Post Home

2 comments:

  1. hoyeh, coconut shake :D tak pernah lupa...

    ReplyDelete
  2. mmg sedap,:) esp klo cmpor dgn ice cream vanila

    ReplyDelete

Click me