style macam hana tajima

By | 8:05 PM 6 comments
assalamualaikum




uishhh sekarang ni nama hana tajima asyik disebut-sebut aje..dah la cantik, comei lagi..bertuah..yela sejak kumpulan the scarflets tu buat perjumpaan dengan hana tajima, ala tak kenal ke the scarflets tu, alaa semua pompuan-pompuan cantik yang bergaya dengan macam-macam style tuu..pada siapa yang teringin nak pakai macam dia boleh tengok video ni..sekarang pon yuna dah pakai style macam dia..wah memang cun..



Hana Tajima Maysaa






Muslim Fashion Hijab Style










teringin nak beli iPad 2 tapi takde duit klik SINI 

Newer Post Older Post Home

6 comments:

Click me